Myyntituotteet

Tuotteita voi ostaa seuran toimistolta ja tarvittaessa myös postitamme tilauksia kauempana asuville. Ota yhteyttä puhelimitse tai sähköpostitse: toimisto[AT]wirmo-seura.fi. Myyntituotteiden tuotto menee kotiseututyön hyväksi.

Wirmolainen-kotiseutujulkaisu

Wirmolainen n:o 19 (2020) on myynnissä seuran toimistolla (Vanha yhteiskoulu). Hinta 10 eur. Kysy myös vanhempia numeroita.

Lisää Wirmolainen-sivulta.

Wirmo-koru

Wirmo-korun esite PDF-muodossa (4,5 MB).

Pieni pronssikoru riipuksena 30 €, korvakorut 47 €. Iso pronssikoru riipuksena tai rossina 47 €.

Kotiseutuelokuvat

Mynämäkeä 50-luvulla
Mynämäen Säästöpankin vuonna 1959 tuottama elokuva Mynämäestä DVD-levyllä. Selostus Juhani Heino ja Matti Alistalo. Hinta 15 €.
Kotiseutumme Mietoinen

Wirmo-Seura on digitoinut Mietoisten Osuuskassan 1960-luvun puolivälissä tuottaman elokuvan. Elokuvan kesto on n. 21 min. Pertti Vuolan selostus. Hinta 15 €.

Vakka 67

Wirmo-Seura on digitoinut Hugo Ketolan 16 mm filmin Vakka ´67 . Vakka ´67 maatalous- ja rakennusnäyttely järjestettiin Mynämäessä 15.-18.6.1967. Selostus: Tauno Äijälä. Filmin kesto n. 12 min. Hinta 15 €.
Osuuskauppa Apaja 50 vuotta
Heimo Hujun kaitafilmeistä koostettu kotiseutuelokuva Apaja 50 vuotta (vuonna 1967). Selostus Matti Krappala 2013. Hinta 15 €.
Osuuskauppa Apaja 1958-1959 Heimo Hujun kaitafilmeistä digitoitu kotiseutuelokuva.   Selostus Juhani Heino   15 €
Osuuskauppa Apaja 1960-1962 Heimo Hujun kaitafilmeistä digitoitu kotiseutuelokuva.   Selostus Juhani Heino 2014. Hinta 15 €.
Osuuskauppa Apaja osa 4
Heimo Hujun kaitafilmeistä digitoitu kotiseutuelokuva.   Selostus Juhani Heino 2016. Kesto 33 min   Hinta 15 €.
Jokisivulaiset

Wirmo-Seura on digitoinut Hugo Ketolan 16 mm filmistä Jokisivulaiset-elokuvan. 1900-luvun alun elämästä kertovaa Jokisivulaiset- kuvaelmaa esitettiin 1970-luvulla. Mynämäen Jokisivun Nuorisoseura voitti sillä vuonna 1974 Farman Pitäjien parhaat -kilpailun. Filmin kesto on 60 min. Hinta 20 €.
Urheiluautoilua
Mynämäessä
Urheiluautoilua MynämäessäPentti Siutlan kaitafilmeistä koostettu DVD. Kesto n. 30 min. Selostus (jälkiäänitys) Juhani Heino. Munaränniä ja mikroautoilua!

Hirvenmetsästystä Mynämäessä 1970-luvulla

Niilo Viljakaisen digitoitu kaitafilmi.  Selostus Timo Heikkilä. Kesto 15 min.     15 €

Mynämäen tapahtumia 1960-luvun tienoilla

Kooste Mikko Asell'in, Heimo Hujun, Matti Lampun, Tauno Peruksen ja Eino Raivon kaitafilmimateriaalista.   15 €

Mynämäen historialliset rakennukset

Kiusala, Kulmala ja yhteiskoulu lukion oppilaiden kuvaamana. Lukion ja Wirmo-Seuran yhteisprojekti     10 €

Museopäiviä Tavastilassa 1977-2018

Pasi Kytölän tallentamana     15 €

Viimeinen ässä -kirja

HUOMAA: Wirmo-Seuran myynnissä Seppo Porvalin kirjoittama kirja Viimeinen ässä, joka kertoo Lasse Hattisen tarinan. Hinta 30 €.

Lars ”Lasse” Hattinen oli suoranainen huimapää lentäjänä, minkä vuoksi hänestä odotettiin todellista hävittäjä-ässää. Ässä hänestä tulikin, mutta aika oli loppua kesken, kun jatkosodan loppuvaiheissa vuonna 1944 Hattinen ammuttiin alas palavassa koneessa. Hän oli kuitenkin ehtinyt samassa ilmataistelusssa pudottaa kaksi viholliskonetta, jolloin viiden ilmavoiton raja ylittyi.